Dus gewoon doen?

De afgelopen weken is er bij MarketingKarwei hard gewerkt aan de nieuwe website voor de zorgvastgoedscan. De teksten en de goede plaatjes erbij, dat was voor ons de opgave. 1 Maart staat gepland voor de beschuit met muisjes en dat halen we !
Daardoor woensdag ochtend met een beetje houten hoofd (gisteren werd het Bossche carnaval afgesloten) met een clubje goede mensen bij elkaar gezeten om de punten op de i en de streepjes door de t te zetten.

U vraagt zich misschien af, hoe bijzonder is dit ? Wel, dat duid ik u graag.

Hier zijn 5 ondernemers bij elkaar gekomen. Een probleem signalerend dat de zorgwereld op zich af ziet komen. Een worsteling voor menig bestuurder uit de zorg. Vaak langlopende huurverplichtingen voor zorg en verpleeghuizen, maar door het Scheiden van Wonen en Zorg een teruglopende bezettingsgraad. En als dan de huurpijzen doorlopen en er geen inkomsten tegenover staan, tja dan is de uitdaging daar. Beeld ?

 

Deze 5 ondernemers bedachten een ijzersterk concept dat zich onderscheidt van alle andere in Nederland. Namelijk een zorgvastgoedscan met een integrale benadering: juridische, architectonische, vastgoed en marketing aspecten worden tegen het licht gehouden.

Slechts 1 doel voor ogen: geen mindere kwaliteit voor de bewoner en een gezonde bedrijfsvoering voor de zorgorganisatie.

 

Wij waren nauw betrokken bij de oprichting van deze club. Geen ellenlange vergaderingen over wie wat er aan zou moeten verdienen of wie het meeste werk moest doen. Nee, gewoon in elkaar geloven, elkaar diep in de ogen kijken, vertrouwen hebben en doen.

Inmiddels zijn er een aantal pilot projecten afgerond, naar volle tevredenheid van de bestuurders.

 

Bijzonder om te zien hoe dit soort samenwerkingen het levenslicht zien en puur door drive en nadenken groeien.

Zo gauw als de website “live” is zullen we ‘m op deze bladzijde aan u laten zien. Lang leve de pragmatische ondernemers die willen DOEN

Geen reactie's

Geef een reactie