Wil je jouw producten online verkopen aan een zakelijke markt, maar merk je dat je via Google Ads vooral aanvragen van particulieren binnen krijgt?
Heb jij als groothandel veel bezoekers op je website, maar blijven de orders achter? Dan gaan wij je in deze blog helpen.
Wanneer je een goed werkende website hebt, wil je natuurlijk dat deze goed gevonden wordt. Dit kan gedaan worden door display marketing.
In deze blog brengen we je op de hoogte van de trends op het gebied van leadgeneratie onder B2B-klanten.
Net een nieuwe website? Of heb je al jarenlang een goed werkende website? Zo zorg je ervoor dat je hoog scoort in Google.
Bij zo’n beetje elke zoekopdracht kom je ze tegen; de Google Shopping resultaten. Ze staan zelfs boven de normale zoekresultaten geplaatst.
Regelmatig krijgen wij de vraag van klanten wat het voordeel is om zowel in SEO als in SEA te investeren. De meerwaarde van deze mix is in eerste instantie ook niet voor de hand liggend.
Het nieuwe jaar is begonnen en de trends voor 2019 vliegen ons om de oren. Ja, en ook wij doen mee met het delen van nieuwe trends!
Als je geïnteresseerd bent in marketing en hier geregeld over leest, kan het je niet ontgaan zijn dat voice search steeds meer in opkomst is.
Heeft jouw website nog geen FAQ pagina? Zonde! Waarom? Het zorgt niet alleen voor meer websitebezoekers, maar ook voor tevreden websitebezoekers.
Wij hebben goed nieuws: Google heeft deze zomer niet stilgezeten. Ze hebben namelijk de tekstadvertenties in Google Ads uitgebreid.
Gratis vindbaarheid én omzet verhogen met linkbuilding Als bedrijf wel of niet beginnen met linkbuilding? Verbeter je hiermee de gratis vindbaarheid?
Organisaties besteden steeds meer aandacht aan het verbeteren van de gratis vindbaarheid van hun website.
Wees gerust, we sturen je 1 keer per maand een mail bomvol marketingtips.