Allereerst is het van belang om samen te bepalen of zakelijk verkopen via Bol past bij jouw bedrijf. Als jouw bedrijf geen fysieke producten verkoop, dan heeft zakelijk verkopen op Bol natuurlijk weinig zin. Het allerbelangrijkst is dat Bol.com als verkoopkanaal waarde toevoegt aan jouw bedrijf. Daarom gaan wij samen aan de slag om een antwoord te vinden op vragen als: past deze manier van verkopen bij mijn bedrijf? Zijn concurrenten actief op Bol? Welke producten zijn geschikt om te verkopen op Bol? Als we deze vragen beantwoord hebben, gaan wij aan de slag met het ontwikkelen van een marketing strategie speciaal gericht op Bol zakelijk verkopen.
Wij doen er daarna alles aan om ervoor te zorgen dat jouw zakelijke verkoopaccount optimaal wordt ingericht. Als we bepaald hebben welke producten interessant zijn om te gaan verkopen op Bol, dan is het vervolgens van belang om onderscheidend te zijn ten opzichte van concurrenten. Denk hierbij aan goede en complete productomschrijvingen, juist werkende EAN-nummers, kwalitatieve productafbeeldingen en correct ingevulde specificaties. Samen zorgen we dat zakelijk verkopen via Bol een succes wordt.