image-2019-02-21 (1)

E-mail marketing

E-mails die niet in de prullenbak belanden

Hoeveel e-mails ontvang jij elke dag? En hoeveel van die mails open je? Het doel van bedrijven is natuurlijk om e-mails te sturen die geopend en gelezen worden door de ontvanger. Dit is dé manier om (potentiële) klanten op de hoogte te houden van acties, aanbiedingen, trends en nieuwe ontwikkelingen. Wij helpen je hierbij! We ontwikkelen duidelijke mails met een persoonlijke touch. Waarom een persoonlijke touch? Hiermee laten we het gezicht van jouw bedrijf zien. Dit zorgt voor binding met het bedrijf en wekt interesse op bij de ontvanger. Met behulp van creatieve beelden en sterke teksten brengen we een boodschap over. Achteraf meten we precies wat de kosten en opbrengsten zijn van de e-mailcampagne. Het uiteindelijke doel is namelijk meetbaar meer omzet te realiseren vanuit mailings.

 Marketingbureau Oss  We werken bij jou op kantoor

Marketingbureau Oss Meetbaar omzetverhogend

Marketingbureau Oss Bewezen succesvol

Gepersonaliseerde e-mails versturen voor meetbaar resultaat

Haal je nu nog te weinig leads uit de nieuwsbrieven of e-mails die je verstuurt? Dan raden wij aan om de focus te leggen op het binnenhalen van aanvragen met behulp van e-mailcampagnes.  We gaan voor e-mails die aansluiten bij wat de doelgroep wil weten. De eerste stap is dan ook het vaststellen van verschillende doelgroepen. Je vraagt jezelf af: wat willen deze (potentiële) klanten weten? Dit bepaalt de inhoud en frequentie van e-mailmarketing. Tegenwoordig draait het namelijk om personalisatie. Gepersonaliseerde e-mails die aansluiten bij wat de (potentiële) klant graag leest. Hiervoor is het belangrijk verschillende doelgroepen te onderscheiden en heel gerichte e-mailcampagnes op te zetten. Dit gaat ervoor zorgen dat jouw e-mails niet meer in de prullenbak belanden.

e-mailmarketing
Marketing automation

Wil je nog een stapje verder gaan? 

Ben je toe aan de volgende stap op het gebied van e-mail marketing? Wil je meer resultaat halen uit leadopvolging en cross- en upselling? Dan wordt het tijd voor e-mail automation ofwel marketing automation. MarketingKarwei helpt je hierbij. Hiervoor werken we samen met onze partner Qamel. Zij zijn gespecialiseerd in marketing automation en zijn zeker niet ‘de eerste de beste’. Qamel is namelijk al meerdere keren verkozen tot beste E-mail marketingbureau van Nederland door Emerce Top 100. Zij helpen je dat ene stapje verder. Het maakt hierbij niet uit of je een complete beginner bent of al een professional op dit gebied. Qamel helpt je met marketing automation software, een marketing automation strategie, marketing automation onboarding (de inrichting, uitleg en ondersteuning) en met lead management. Dus wil jij meer leads binnenhalen met behulp van e-mailmarketing? 

Klanten binden met e-mails

We gaan niet zomaar voor resultaat, maar altijd voor meetbaar resultaat. Dit betekent dat wij ervoor zorgen dat je elke maand op de hoogte bent van de werkzaamheden en de kosten & opbrengsten van deze werkzaamheden. Hierdoor kunnen we elke maand de strategie bijstellen als gevolg van de kosten en opbrengsten. En dit doen we allemaal vanuit jouw kantoor. Ja echt, we werken bij jou op kantoor. Hierdoor leren we je bedrijf goed kennen en worden we onderdeel van het team. Dat resulteert in mailings die passen binnen het DNA en de dromen van het bedrijf. Dat werkt wel zo makkelijk!