Jij ontvangt dagelijks tientallen mailtjes met reclame. Maar hoeveel van die mails open je? Het versturen van mails naar klanten is simpel. Echter, het zo succesvol mogelijk inzetten van e-mailmarketing vereist kennis en een doordachte strategie. E-mailmarketing is dé manier om (potentiële) klanten op de hoogte te houden van acties, aanbiedingen, trends en nieuwe ontwikkelingen. Juist omdat je een doelgroep bereikt die jou al kent, is dit marketingmiddel onmisbaar in je marketingmix.
We ontwikkelen duidelijke mails met een persoonlijke touch. Waarom? Hiermee laten we het gezicht van jouw bedrijf zien. Dit zorgt voor binding met het bedrijf en wekt interesse op bij de ontvanger. Onze marketeers en vormgevers zorgen voor de juiste combi tussen tekst en beeld. Na een mailing meten we wat de kosten en opbrengsten zijn. Het uiteindelijke doel is namelijk meetbaar meer omzet te realiseren vanuit mailings.
Je wint de harten van klanten door ze te inspireren en overtuigen. Haal je nog te weinig leads uit e-mailmarketing? Dan wordt het tijd te focussen op gepersonaliseerde e-mailcampagnes. Tegenwoordig draait namelijk alles om personalisatie. Bedenk daarvoor welke doelgroepen je wilt bereiken en wat waardevolle informatie voor hen is. Je vraagt jezelf af: “Wat willen deze (potentiële) klanten weten?”. Dit bepaalt de inhoud en frequentie van je mails. Het resultaat? E-mails worden geopend, gelezen en niet binnen 5 seconden in de prullenbak gegooid.
Ben je toe aan de volgende stap op het gebied van e-mailmarketing? Wil je meer resultaat halen uit leadopvolging en cross- en upselling? Dan wordt het tijd voor marketing automation. In een notendop: met marketing automation maak je gebruik van software om potentiële klanten aan je te binden.
Hiervoor werken we samen met onze partner Qamel. Zij zijn gespecialiseerd in marketing automation en zijn zeker niet ‘de eerste de beste’. Qamel is namelijk al meerdere keren verkozen tot ‘Beste e-mail marketingbureau van Nederland’ door Emerce Top 100. Zij helpen je dat ene stapje verder. Het maakt hierbij niet uit of je een complete beginner of professional bent op dit gebied.
Wil jij ook meer leads binnenhalen met behulp van e-mailmarketing?
We gaan niet zomaar voor resultaat, maar altijd voor meetbaar resultaat. Dit betekent dat wij ervoor zorgen dat je elke maand op de hoogte bent van de werkzaamheden en de kosten & opbrengsten van deze werkzaamheden. Hierdoor kunnen we elke maand de strategie bijstellen als gevolg van de kosten en opbrengsten. En dit doen we allemaal vanuit jouw kantoor. Ja echt, we werken bij jou op kantoor. Hierdoor leren we je bedrijf goed kennen en worden we onderdeel van het team. Dat resulteert in mailings die passen binnen het DNA en de dromen van het bedrijf. Dat werkt wel zo makkelijk!
E-mail is nog steeds een veel gebruikt communicatiemiddel. Daardoor wordt e-mail marketing ook een steeds belangrijker medium.
Een digitale nieuwsbrief is de perfecte manier om in contact te blijven met (potentiële) klanten. Maar hoe verzamel je het beste e-mailadressen?
Op het internet is alles snel. Onze aandacht schiet heen en weer tussen sociale media, e-mails en websites. Hierdoor hebben we meer dingen om ons op te focussen. Wat betekent dit voor e-mailmarketing?