Google Ads

Meer omzet en klanten met Google Ads

  • Persoonlijk contact: wij werken bij jou op locatie
  • Google Ads strategie is afgestemd op jouw doelstellingen en dromen
  • MarketingKarwei is Google Ads partner
  • Onze Google Ads strategie is gebaseerd op data
  • MarketingKarwei is een full service online marketing bureau 

Onze Google Ads experts

Koen Cooijmans

Koen Cooijmans

Lucet

Lucet Tuithof

Tijn

Tijn van de Water

Voordelen van Google Ads

1. Direct resultaat

Met Google Ads heb je direct resultaat

2. Het hebben van grip

Grip op je kosten, opbrengsten en resultaat op je marketingkosten

3. Gericht adverteren

Altijd op het juiste moment in de customer journey

Waarom is Google Ads belangrijk voor jouw bedrijf?

Google Ads is een onmisbaar onderdeel van je online marketingstrategie. Het zorgt voor meer online zichtbaarheid en voor meer omzet. Daarnaast draagt het positief bij aan je naamsbekendheid. Google Ads heeft voor elk bedrijf een toereikend budget, omdat je hier zelf controle over hebt. De resultaten van Google Ads zijn gemakkelijk te meten, en worden uitgedrukt in termen als Return on Investment (ROI) Return on Ad Spend (ROAS) en conversies. Doordat Google Ads flexibel op- en af te schalen is, is het een ideaal marketingkanaal.

Klanten die wij hebben geholpen met Google Ads

Onze werkwijze

Stap 1

Google Ads Scan: Een nulmeting in de vorm van een Google Ads Scan is altijd een belangrijke stap. Zo onderzoeken wij waar de kansen liggen.

Stap 2

Doelen stellen: Samen met de klant uitzoeken waar de wensen en kansen liggen. Samen stellen we doelen op voor het Google Ads resultaat.

Stap 3

Campagnes opzetten: Search, Display, Performance Max campagnes opzetten voor een goede besteding van het marketingbudget.

Stap 4

Meten, beheren & bijsturen: Op basis van data-gerichte analyses de campagnes beheren en bijsturen. Zo worden je campagnes blijvend beter en weet jij precies hoeveel euro omzet je haalt uit elke marketingeuro.

Wij helpen klanten te vinden, boeien en te binden

Net zoals je ons hebt gevonden, kunnen we ook jouw website bovenaan in Google krijgen. Jij bepaalt zelf hoeveel uur je ons inzet én waar we jou mee mogen helpen. Dat doen we door bij jou op kantoor te werken. Dat betekent: één vast contactpersoon met vaste afspraken én een nieuwe collega erbij. Hierdoor worden we onderdeel van het team en leren we je bedrijf écht goed kennen. Dit helpt ons om zichtbare vooruitgang te boeken. We houden niet van nattevingerwerk. Dus met onze simpele methode meten we twee keer per jaar hoeveel extra omzet je verdiend hebt door een sterke vindbaarheid.

“We werken het liefst bij jou op kantoor.
Zo leren we jou en je team echt kennen.”

Merken waar we voor werken

Waarom MarketingKarwei?

Samen
ondernemen

Jouw succes is ons
succes, en andersom.

Denken
& doen

We denken goed na
en maken verschil door
daadkrachtig te werken.

Focus op
groei

We stimuleren elkaar
om het beste uit
onszelf en uit onze
klanten te halen.

We houden zaken verrassend simpel, omdat we weten dat dat ‘gewoon’ het beste werkt. We werken regelmatig bij jou op kantoor zodat het voor jou voelt als je ‘eigen’ marketingmedewerker. Als jouw nieuwe marketing collega zorgen we ervoor dat we toekomstige klanten vinden, boeien en binden aan jouw bedrijf.

Klanten omschrijven ons als gezond commercieel, doeners en ontzettend resultaatgericht. Dit geldt ook voor onze Google Ads aanpak. We bepalen sámen met de klant wat voor hen belangrijk is. Daar passen wij onze werkwijze op aan. Door goede doelen en bijpassende doelstellingen te stellen, houden wij samen met de klant een scherpe visie. Dit zorgt voor het beste resultaat!

Wij geloven in mensen die het lef hebben hun dromen na te jagen

Klanten die wij hebben geholpen met Google Ads

Kennis maken?

Voor jou is uiteindelijk maar één ding interessant: groeien als een speer. Met meer dan 20 marketeers hebben we alles in huis om dat voor elkaar te krijgen. Of het nu gaat om het genereren van meer leads, betere posities in Google, een ijzersterke strategie of grafische designs.

Interesse? We denken het liefst nu al met je mee. Maar laten we beginnen bij het begin: het maken van een afspraak. Liever geen fysieke afspraak, maar toch alvast met ons kennismaken? Dan ontmoeten we elkaar online!