MarketingKarwei is een online marketingbureau dat ook incompany trainingen aanbiedt. Waarom doen wij dit? Omdat wij onze marketingkennis graag delen met jouw bedrijf. Tijdens de trainingen leren wij je de kneepjes van het vak om het marketingvuur binnen je bedrijf aan te wakkeren. Op die manier kun je je huidige personeel opleiden om zelfstandig marketingtaken uit te voeren. Wij bieden verschillende soorten incompany trainingen aan zoals: marketingstrategie, website optimalisatie, gevonden worden op Google en LinkedIn.
De incompany trainingen van MarketingKarwei worden voor elk bedrijf gepersonaliseerd, het is ook mogelijk om meerdere trainingen te combineren. Zie hieronder de meest gekozen combinaties van andere bedrijven.
Tijdens de social media training leer je alles over adverteren via Facebook, Instagram en LinkedIn. Hierbij leer je over advertentietypes, doelgroepsegmentatie, het schrijven en opzetten van content. Ook leer je hoe je meer klanten kunt genereren via LinkedIn.
Om bovenaan in Google te komen moet je voldoende aandacht besteden aan gratis en betaalde vindbaarheid. Tijdens onze gratis en betaalde vindbaarheid incompany training leer je alle stappen die je moet nemen om een goede content en landingspagina te schrijven
Om meer leads uit jouw website te genereren, moet je jouw website optimaal houden. Tijdens onze incompany conversie optimalisatie training leren wij je hoe je Google Analytics kunt gebruiken om de meeste website obstakels te vinden en deze vervolgens te verbeteren
MarketingKarwei verzorgt graag incompany trainingen bij jou op locatie. Waarom? Omdat we op deze manier meer betrokken kunnen zijn bij de organisatie. De trainingen bestaan uit één of twee dagdelen en kunnen gevolgd worden door een groep van 8 collega’s. Elke training wordt gegeven door een marketeer die gespecialiseerd is in dat onderdeel. Benieuwd wie jouw trainers zullen zijn?
Terug naar de kern: waarom doe je wat je doet? Het klinkt bijna onmogelijk, maar het is ons gelukt! Echt een aanrader om op deze manier de why van je organisatie scherp te stellen. Het zorgt voor teamgevoel en eenheid in het uitdragen van de boodschap van onze organisatie richting onze doelgroepen. “
– Famostar