Heb jij nog een hele lijst met potentiële klanten of sollicitanten die je na wilt bellen? Kom je hier niet aan toe omdat je simpelweg de tijd er niet voor hebt? Een ideale situatie is natuurlijk dat klanten en sollicitanten beginnen met jou bellen in plaats van jij hen! Wij helpen je hier mee op onze eigen manier. Hoe we dit doen? Door het creëren van eerlijke content op een creatieve manier. Door middel van deze manier boeien en binden we potentiële klanten en medewerkers met jouw verhaal. Op deze manier IT leads en marketing aanpakken is gegarandeerd omzet verhogen én eerder vacatures vullen.
Vind je het lastig om een vacature te vervullen? Sollicitanten zoeken een bedrijf waar ze deel van uitmaken. Het is belangrijk om sollicitanten dan ook een kijkje achter de schermen te geven bij jouw bedrijf. Door met ons samen te werken aan IT leads en marketing helpen we je met je imago en je uitstraling te optimaliseren!
Zijn jouw vacatures zo vervuld en zoek je naar meer klanten? Leads genereren kan ook door je te focussen op sales! We zijn er namelijk van overtuigd dat écht plezier overbrengen tijdens een telefoongesprek zorgt voor interesse in een bedrijf. Het inzetten van sales kan op allerlei manieren. Zo kun je ervoor kiezen op ‘slapende’ klanten, e-mailacties of offertes na te bellen. Je kan je CRM-systeem opschonen, nagebeld worden of een klanttevredenheids- of marktonderzoek houden. Sales is ook een manier om contact te leggen met websitebezoekers of te gebruiken ter ondersteuning op het gebied van beurzen en klantendagen.
Voordat wij aan de slag gaan met jouw IT leads en marketing en het winnen van klanten en sollicitanten willen wij weten hoe jouw bedrijf in elkaar zit. Wat is jullie visie van succes en hoe kunnen we dit samen bereiken? Vanuit hier gaan wij voor jou aan de slag. Jij bepaalt zelf hoeveel uur je ons inzet. Daarnaast zorgen we elke maand voor een overzicht van de kosten en opbrengsten van onze sales en acquisitie. Zo ben je altijd op de hoogte van de resultaten en gaan we op basis hiervan onze werkzaamheden nog meer aanscherpen.
Een sterk employer brand, ook wel werkgeversmerk, is cruciaal voor het vinden van personeel. Benieuwd hoe je een werkgeversmerk creëert?