In de moderne samenleving van nu, waarbij jouw (potentiële) klanten en sollicitanten het best te bereiken zijn via het internet, is het van groot belang dat je goed gevonden wordt en dat je content mensen aanspreekt. Door beter vindbaar te zijn dan concurrenten is de kans groot dat klanten en sollicitanten bij jou terecht komen. Als je content vervolgens mensen aanspreekt, zal het niet lang duren voordat de conversies volgen. Op deze pagina vertellen we je daarom hoe jij ervoor kan zorgen dat nieuwe sollicitanten en klanten voor jou kiezen in plaats van voor je concurrenten.
Bij MarketingKarwei snappen we dat je als IT-bedrijf twee uitdagingen hebt: het vinden van goed personeel en het aantrekken van mooie klanten. Het is hiervoor belangrijk om in de online wereld niet achter te blijven op het gebied van marketing. MarketingKarwei heeft de marketing tools om jouw IT-bedrijf verder te laten groeien.
Door onze ervaring met IT-klanten weten we wat er speelt en weten we wat er nodig is om succesvoller te worden. MarketingKarwei verbetert marketing in de breedste zin van het woord: van het opstellen van een strategisch marketing actieplan tot het creëren van een onderscheidende huisstijl tot leadgeneratie.
Marketing is een breed begrip en eigenlijk onmisbaar voor elke organisatie, groot of klein. Als je marketing gaat uitbesteden dan kun je dat zien als een verlengstuk van jouw organisatie. Bij MarketingKarwei helpen we je onder andere met online- en offline marketing. Maar er zijn meer redenen waarom het verstandig is om marketing uit te besteden:
Verschillende (online) tools zijn onmisbaar om marketing goed te kunnen regelen. De meeste van deze tools gaan in abonnementsvorm waar per maand betaald voor moet worden. Omdat wij bij MarketingKarwei veel gebruik maken van verschillende marketingtools hebben wij deze aangeschaft. Daardoor hoef jij dat niet te doen en kunnen we heel goed voor je aan de slag.
Daarnaast is het fijn om een frisse wind door een bedrijf te laten waaien. Iemand die het bedrijf nog niet goed kent en objectief kan beoordelen is erg waardevol. Wij kijken kritisch naar de marketing van onze klanten, waardoor we altijd een actiepunt hebben om de marketing te kunnen verbeteren.
Marketing heeft altijd verschillende doelen. Een doel waar wij vrolijk van worden: meer omzet genereren!
Het snel genereren van leads is een klusje dat je niet snel klaart. Want waar begin je? Hoe maak je het resultaat van jouw marketinginvestering meetbaar? Wat kun je zélf aan marketing doen en wat besteed je uit? En als je zelf een marketingmedewerker aanneemt: hoe zorg je er dan voor dat je de juiste mensen aan boord haalt?
In dit E-book geven we je het antwoord op al die vragen. Speciaal voor IT-bedrijven die vooruitdenken en anders durven te zijn. Nieuwsgierig? Vul het formulier in en het e-book belandt gratis in je mailbox!
Online zijn er talloze vacatures te vinden. Wij leggen je uit hoe jouw vacature gaat opvallen bij je doelgroep.
Het sollicitatiegesprek is een belangrijk onderdeel in het wervingsproces voor nieuw personeel. Om jullie een handje te helpen geven wij 7 tips voor werkgevers om het perfecte sollicitatiegesprek te voeren.
Een sterk employer brand, ook wel werkgeversmerk, is cruciaal voor het vinden van personeel. Benieuwd hoe je een werkgeversmerk creëert?