Thuiszorg
“Wij werken nu al weer enige tijd samen met MarketingKarwei. Ons ontbreekt het aan de tijd om de betaalde en onbetaalde vindbaarheid op Google te monitoren en daarna onze zoekwoorden aan te passen. Wij zijn in volle opbouw van het bedrijf, druk met acquisitie en dat andere leidt af.
Bovendien gaan we er vanuit dat anderen er beter in zijn en meer tijd voor vrij kunnen maken. Daarvoor zochten wij dus een oplossing en schakelden MarketingKarwei in.
Wij geven eens per maand onze prioriteiten aan. Daarmee gaat MarketingKarwei aan de slag. Ook als er tussendoor nog wat aangepast moet worden gebeurt dat altijd heel snel. Van aanpassingen op de site tot het organiseren van betaalde reclame campagnes. Alles om voor ons de juiste klanten te vinden en te benaderen. Ons vast aanspreekpunt Jordi regelt en doet dit voor ons, en naar volle tevredenheid, dus wij gaan voorlopig nog even verder met deze samenwerking. Vooral omdat sinds de samenwerking met MarketingKarwei onze vindbaarheid vele malen verbeterd is en daardoor de aanvragen sterk gestegen zijn. Dat is uiteindelijk ook de doelstelling van onze samenwerking. Kortom de baten overtreffen de kosten ruimschoots, een maandelijkse investering die voor ons meer dan de moeite waard is.”
Mimi Jansen/Anja Arnts, managers van het 24 Uurs Zorgloket