Het alternatief voor een verzorgingshuis
24uurszorgloket is een zorginstelling waarbij de focus ligt op het alternatief bieden op een verzorgingstehuis. Het doel is om mensen zo lang mogelijk thuis te laten wonen. Duidelijke informatie en een simpele manier om contact op te nemen zijn elementen die onmisbaar zijn voor hun website.
Oprichtster Anja Arnts geeft aan: ‘Wij werken nu alweer enige tijd samen met MarketingKarwei. Ons ontbreekt het aan de tijd. Bovendien schakelen we liever specialisten in, en zo kwamen we bij MarketingKarwei terecht.’
Elke maand geeft 24uurszorgloket haar prioriteiten aan. Wij gaan daarmee aan de slag. Ook als er tussendoor vragen zijn of aanpassingen doorgevoerd moeten worden, staan we voor ze klaar. Van aanpassingen op de website tot het organiseren van betaalde Google Ads campagnes.
‘Sinds de samenwerking met MarketingKarwei is onze vindbaarheid vele malen verbeterd. Hier zijn we tevreden mee omdat dit ook het doel is wat we voor ogen hadden. Kortom, de baten overtreffen de kosten ruimschoots, een maandelijkse investering die voor ons meer dan de moeite waard is.’, aldus Anja Arnts.