Klantendag

Een succesvolle en zonnige dag met onze klanten

Op 15 februari 2019 hebben we onze eerste klantendag georganiseerd. Ons doel van deze dag was:

  • het bespreken van de marktontwikkelingen voor de komende jaren.
  • inspiratie geven aan onze klanten om de marketing nog effectiever, beter meetbaar en doeltreffender te maken.
  • het uitwisselen van ervaringen onderling.

Op een informele maar toch informatieve manier onze klanten bij elkaar brengen en leren van elkaar. Ook voor ons een erg leerzame en leuke dag. Bekijk de video hiernaast voor een overzicht van deze dag. Lees daarna verder voor een overzicht van onze informatieve sprekers én de onderwerpen die zij besproken hebben.

De onderwerpen

Jeroen Doornbosch – Online marketing bij een B2B ‘handels’bedrijf

Hij heeft zijn ondernemersverhaal verteld. De hoogte- en dieptepunten van zijn bedrijf. Hoe begin je nou aan marketing, is dat belangrijk en waarom? Hoe zet je online marketing op bij een B2B handelsbedrijf. Waar staan ze nu op marketinggebied en hoe komt dat?

Ben van de Sande – De kracht van een goede Why-How-What

Tijden zijn veranderd en een goed marketing aanvalsplan wordt niet zomaar gemaakt. Hier is iets voor nodig namelijk een alternatieve manier van denken en doen. Het doel is klanten vinden, boeien en binden. Hiervoor is het belangrijk te beseffen wat de meerwaarde is van jouw bedrijf. De focus op waarom, passie, geloof en overtuiging is belangrijk. Dat is hét onderscheidend vermogen van een bedrijf. Dit ga je vastleggen in een sterke Why How What. De basis voor marketing.

post
image-2019-03-20 (2)

De onderwerpen

Rick Kwakkel – Eenvoudig de kosten & opbrengsten van marketing meten

Ondernemers vinden het vaak lastig de kosten & opbrengsten van marketing te meten. Maar een zichtbaar resultaat, dat is het doel. Meten is immers weten. Hij heeft laten zien hoe je in 5 eenvoudige stappen de ROI van marketing kunt berekenen.

Rick Kwakkel – Morgen Anders Werken  

Hij heeft uitgelegd wat een sessie Morgen Anders Werken betekent en wat je hier als bedrijf aan hebt. Het doel? Je eigen team verbeterpunten laten bedenken voor de belangrijkste processen binnen een bedrijf die bijdragen aan: meer werkplezier, betere service, hogere klanttevredenheid, meer klanten en meer omzet. 50% van deze verbeterpunten worden direct toegepast.

 

Het programma

Het uiteindelijke programma van deze dag zag er als volgt uit:

  • 14.00-14.30 uur: Online marketing bij een B2B handelsbedrijf – Jeroen Doornbosch
  • 14.30-15.00 uur: De kracht van een goede Why-How-What – Ben van de Sande
  • 15.00-15.30 uur: Pauze
  • 15.30-16.00 uur: Eenvoudig de kosten en opbrengsten van marketing meten – Rick Kwakkel
  • 16.00-16.30 uur: Morgen Anders Werken – Rick Kwakkel
  • 16.30 – ……   uur: Borrel
image-2019-03-20 (3)

Bekijk hier de foto’s van onze klantendag

Klik op onderstaande foto of op de pijltjes om de hele galerij te kunnen bekijken