Door onze ervaring in de financiële sector weten we dat financiële dienstverleners twee grote uitdagingen hebben:
Beide uitdagingen zijn aan te pakken met marketing voor de financiële sector, en wij weten precies hoe. Zo haal jij waarschijnlijk de meeste leads en klanten uit je bestaande netwerk. Maar wist je dat er een verschuiving plaatsvindt waardoor het steeds belangrijker wordt dat potentiële klanten jou online kunnen vinden?
Potentiële werknemers kiezen ook steeds vaker een nieuwe werkgever op basis van de uitstraling en online zichtbaarheid van jou als werkgever. Hierdoor is het van belang dat jouw employer brand, ofwel werkgeversmerk, krachtig en duidelijk is.
De uitdagingen van financiële dienstverleners zijn ontstaan door de groeiende concurrentie en de opkomst van digitalisering. Potentiële klanten beginnen online met zoeken en maken een weloverwogen keuze uit de verschillende mogelijkheden. Ditzelfde geldt voor potentiële sollicitanten. Online zichtbaarheid, sterke communicatie-uitingen en aantrekkelijke afbeeldingen op je website zijn daarom van belang om écht te kunnen groeien. Hieronder laten we zien hoe we dit voor jou gaan realiseren:
Online zichtbaarheid is erg belangrijk. Potentiële klanten gaan steeds vaker via zoekmachines op zoek naar een nieuwe financiële dienstverlener. Wij helpen je opvallen bij deze potentiële klanten.
Door middel van onderzoek komen wij erachter op welke woorden potentiële leads zoeken om bedrijven uit de financiële sector te vinden. Deze woorden gebruiken we om unieke en waardevolle teksten te schrijven, waardoor jouw gratis vindbaarheid in Google toeneemt. Daarnaast zetten we deze woorden in om overtuigende en effectieve Google advertenties te ontwikkelen.
Wil jij weten wat we nog meer doen om jouw onderneming te laten groeien? Neem dan snel contact met ons op of vraag een offerte aan.
Het genereren van nieuwe leads, het uitbreiden van je klantenbestand en het aantrekken van nieuwe werknemers is niet eenvoudig. Want waar begin je precies? Hoe ontwikkel je bijvoorbeeld een effectieve marketingstrategie? En wat kun je als ondernemer uit de financiële wereld zelf aan marketing doen wat is beter om uit te besteden?
In dit whitepaper geven we je het antwoord op al die vragen. Speciaal voor financiële dienstverleners die vooruitdenken en anders durven te zijn. Nieuwsgierig? Vul het formulier in en het whitepaper belandt gratis in je mailbox!
Ontdek hoe de HubSpot Content Hub met AI-functionaliteiten bedrijven helpt om sneller en consistenter content te creëren en te beheren voor al hun kanalen.
Met linkbuilding kun je jouw online autoriteit verhogen en werken aan de vindbaarheid van jouw website. Maar wat is het nou precies en hoe zet je het succesvol in?
De termen branding, identiteit, logo en huisstijl liggen dicht bij elkaar. Wat is het verschil en wanneer gebruik je welke? Lees en vind uit!