In 2024 studeerde hij af aan de opleiding Ondernemerschap & Retail Management. Daarvoor volgde hij de opleiding Marketing & Communicatie, en als minor koos Bram voor ‘Operational Branding’. Een goed gevulde rugzak met papiertjes dus. Tijdens zijn studie deed Bram internationale marketingervaring op in Valencia en Curaçao. Hier leerde hij veel over city-marketing en het bouwen van een merk met een online platform en social media.
Ook deed Bram tijdens zijn studie ervaring op met branding. Hier leerde hij in korte tijd van alles over het ontwikkelen van een huisstijl, het zorgen voor geschikte communicatiekanalen en het kritisch analyseren van andere merken, zowel on- als offline!
Naast zijn studie richtte Bram ook een bedrijfje op in de evenementensector. Hier verzorgt hij hulp bij de organisatie, de op- en afbouw, of de techniek. Ook vindt hij het leuk om zelf muziek te maken of na te denken over programmering en decor.
Ongetwijfeld dat Bram na een leuke werkdag bij MarketingKarwei nog wat energie over heeft. Vaak kun je hem dan tegenkomen in een CrossFit-gym. Conditionele workouts, hardlopen en hiken zijn helemaal zijn ding. Een stapje extra zetten voor een klant is voor hem dan ook geen enkel probleem.
Als Bram zijn creativiteit en analytisch vermogen bundelt, zorgt hij ervoor dat hij zijn klanten weet te verrassen met mooie resultaten.