“La vida es un carnaval” (het leven is een feest) – Celía Cruz
Daniëlla is junior marketeer bij MarketingKarwei. Tijdens haar masterstudie Bedrijfscommunicatie en Digitale Media kwam ze er al vrij snel achter wat haar grootste interesse was: online marketing! De daaropvolgende logische stap was dan ook om als junior marketeer aan de slag te gaan. Zo kan ze meer ontdekken van het digitale landschap en zich specialiseren op het gebied van online marketing. Ze vindt het interessant hoe de online wereld zo belangrijk is geworden en hoe het zo’n groot deel van ons alledaagse leven uitmaakt.
Tijdens haar bachelor heeft Daniëlla deelgenomen aan een Erasmus Exchange, waardoor ze een tijdje in Granada, Spanje heeft gewoond. Je zou denken dat ze hier Spaans heeft geleerd, maar deze collega heeft de Spaanse taal al vanuit huis meegekregen. Ze praat thuis namelijk altijd Spaans met haar moeder en is met verschillende culturen opgegroeid.
Daniëlla vindt het belangrijk om uit haar comfort zone te gaan, omdat ze dan het meeste bereikt. Ze houdt daarom wel van een uitdaging, ondanks dat het soms ook best wel spannend kan zijn. Daarnaast is ze leergierig en vindt het belangrijk om nieuwe dingen te leren. Een diploma betekent nog niet dat je alles weet, en er valt nog genoeg te leren.
De reden waarom ze uiteindelijk voor MarketingKarwei heeft gekozen is simpel. Ze wilde heel graag met veel plezier naar werk gaan en dat zag ze wel goedkomen bij het leuke team van MarketingKarwei! Ook de mogelijkheden om veel te leren en door te kunnen groeien, spraken haar zeker aan.
Daniëlla’s passies liggen vooral bij lekker eten en koken. Daarbij moet je niet denken aan culinaire gerechten met een hele mooie opmaak, maar heerlijke gerechten met veel koolhydraten. Zo heeft ze een liefde voor de Italiaanse keuken en zou ze elke dag pasta of risotto kunnen eten als het aan haar lag.
Haar droom? Om een grote wereldreis te maken. De wereld is namelijk zo groot en door de digitale wereld zien we steeds meer. Daniëlla beleeft deze wereld liever ook eens in het echt, in plaats van via het beeldscherm.
Daniëlla heeft een echte passie voor koken en geniet ervan om heerlijke, hartige gerechten te bereiden. Haar voorkeur gaat uit naar maaltijden met veel koolhydraten, zoals pasta en risotto, die ze met liefde en aandacht bereidt. Ze heeft een bijzondere voorliefde voor de Italiaanse keuken, waar de eenvoud en de rijke smaken haar altijd weten te inspireren. Voor Daniëlla is koken, het creëren van een ervaring die je kunt delen met anderen, en waarbij smaak en gezelligheid centraal staan.
Daniëlla houdt ervan om zichzelf uit te dagen, zelfs als dat soms spannend is. Ze gelooft dat ze op die momenten het meeste kan leren en groeien. Voor haar zijn uitdagingen een kans om haar grenzen te verleggen en nieuwe vaardigheden te ontwikkelen, wat haar uiteindelijk verder helpt in haar persoonlijke en professionele leven.
Daniëlla’s droom is om een grote wereldreis te maken en de diverse culturen, landschappen en ervaringen in het echt te ontdekken. Ze is nieuwsgierig naar de wereld buiten de digitale wereld en wil de rijke variëteit van de echte wereld zelf beleven, in plaats van alles alleen maar via schermen te zien. Voor haar gaat het niet alleen om de bestemmingen, maar ook om de persoonlijke groei die gepaard gaat met het ontdekken van nieuwe plekken en het ontmoeten van mensen van verschillende achtergronden.
Alle communicatiemiddelen regelen voor schoonmaak unit. Denk aan mailings, LinkedIn, uitnodigingen, website, etc.
Lees hier meer over deze case.
Een effectieve strategie ontwikkelen om de verschillende doelgroepen gedurende de gehele klantreis te betrekken.