“La vida es un carnaval” (het leven is een feest) – Celía Cruz
Daniëlla is junior marketeer bij MarketingKarwei. Tijdens haar masterstudie Bedrijfscommunicatie en Digitale Media kwam ze er al vrij snel achter wat haar grootste interesse was: online marketing! De daaropvolgende logische stap was dan ook om als junior marketeer aan de slag te gaan. Zo kan ze meer ontdekken van het digitale landschap en zich specialiseren op het gebied van online marketing. Ze vindt het interessant hoe de online wereld zo belangrijk is geworden en hoe het zo’n groot deel van ons alledaagse leven uitmaakt.
Tijdens haar bachelor heeft Daniëlla deelgenomen aan een Erasmus Exchange, waardoor ze een tijdje in Granada, Spanje heeft gewoond. Je zou denken dat ze hier Spaans heeft geleerd, maar deze collega heeft de Spaanse taal al vanuit huis meegekregen. Ze praat thuis namelijk altijd Spaans met haar moeder en is met verschillende culturen opgegroeid.
Daniëlla vindt het belangrijk om uit haar comfort zone te gaan, omdat ze dan het meeste bereikt. Ze houdt daarom wel van een uitdaging, ondanks dat het soms ook best wel spannend kan zijn. Daarnaast is ze leergierig en vindt het belangrijk om nieuwe dingen te leren. Een diploma betekent nog niet dat je alles weet, en er valt nog genoeg te leren.
De reden waarom ze uiteindelijk voor MarketingKarwei heeft gekozen is simpel. Ze wilde heel graag met veel plezier naar werk gaan en dat zag ze wel goedkomen bij het leuke team van MarketingKarwei! Ook de mogelijkheden om veel te leren en door te kunnen groeien, spraken haar zeker aan.
Daniëlla’s passies liggen vooral bij lekker eten en koken. Daarbij moet je niet denken aan culinaire gerechten met een hele mooie opmaak, maar heerlijke gerechten met veel koolhydraten. Zo heeft ze een liefde voor de Italiaanse keuken en zou ze elke dag pasta of risotto kunnen eten als het aan haar lag.
Haar droom? Om een grote wereldreis te maken. De wereld is namelijk zo groot en door de digitale wereld zien we steeds meer. Daniëlla beleeft deze wereld liever ook eens in het echt, in plaats van via het beeldscherm.