“Creativity is intelligence having fun.” – Albert Einstein
Leonie is een combinatie tussen een analytisch en creatief persoon. Ze heeft Communication & Multimedia Design gestudeerd aan de HAN. Voordat ze aan deze opleiding begon heeft ze nog een jaar Communicatie- en Informatiewetenschappen gestudeerd aan de Radboud Universiteit maar de praktische insteek van het HBO lag haar beter.
Ze houdt echt van de combinatie tussen gratis en betaalde vindbaarheid (SEO en SEA), het optimaliseren van websites en creëren van content voor websites, social media kanalen of e-mails. Als creatieveling is content creëren echt haar ding, maar ze vindt het ook gaaf om helemaal in Google Analytics of andere tools te duiken om te kijken wat haar optimalisaties teweegbrengen.
Dit is ook meteen één van de redenen waarom ze voor MarketingKarwei gekozen heeft. Daarnaast had ze meteen een goed gevoel bij het team en de sfeer die er binnen MarketingKarwei heerst. Door dit frisse, enthousiaste team gaat ze echt met plezier naar haar werk! Volgens Leonie krijg je hier de kans om jezelf verder te ontwikkelen omdat je veel verantwoordelijkheid krijgt, maar je wordt ook opgeleid om nog beter te worden in je vakgebied.
Waar wordt Leonie nou echt blij van? Het bereiken van een topresultaat voor een klant of het gecreëerd hebben van content waar ze echt trots op is. Ze is pas tevreden als haar inspanningen zich dubbel en dwars terugverdiend hebben!
Haar stoute droom? Samen met het team van MarketingKarwei een klantportfolio opbouwen waar je u tegen kunt zeggen en deze klanten meetbaar laten groeien. En over een paar jaar nog steeds met plezier naar haar werk gaan natuurlijk.
In haar vrije tijd is Leonie voornamelijk te vinden in de sportschool, fitness is echt haar passie! Daarnaast is ze graag bezig met haar auto of motor, in het weekend zie je haar dan ook regelmatig langs scheuren. Als ze in het weekend niet met de auto of motor op pad is, dan gaat ze graag naar een festival.
Leuk feitje over Leonie: ze kan zich het beste concentreren met haar oortjes in. Wat er dan op staat? Hardcore!