MarketingKarwei marketingbureau online marketing

TIMO GERRITSEN

Online Marketeer

“Je bent zo goed als je slechtste schakel”

Sinds klein af aan is Timo al bezig met het bedenken van nieuwe ideeën en het verbeteren van bestaande projecten. Hierdoor was het volgen van de opleiding Commerciële Economie een logische vervolgstap, waarbij hij vooral geïnteresseerd was in (online) marketing. Daar komt bij dat Timo in zijn jeugd een passie heeft ontwikkeld voor gamen, waardoor hij van jongs af aan relatief veel bezig was met websites en het hele proces daarbij.

MarketingKarwei sluit perfect aan op Timo’s persoonlijkheid. Het jonge, frisse en enthousiaste team zorgt voor een boost tijdens het werk. Verder vergt het werken voor verschillende klanten een goede vorm van dynamisch zijn, iets wat Timo zoekt in zijn werkzaamheden. Het optimaliseren van een website en daardoor de prestaties verbeteren, daar krijgt hij het meeste energie van.

Naast achter de computer zitten, heeft Timo een passie voor sporten, relaxen en muziek. Hij weet veel af van basketbal en voetbal, en volgt andere sporten op de voet. Bier drinken, spelletjes spelen en leuke activiteiten zoals samen met vrienden zijn, vindt hij het leukst om te doen. Ook luistert hij naar veel verschillende muziekgenres. Hierbij staan er 2 vooraan: Tech house en UK Bassline.

Timo’s stoutste droom? Hij zou graag om wat voor reden dan ook bekend worden, zolang dit maar op een positieve manier is! Actief op zoek naar deze bekendheid is hij nog niet, maar mee kunnen doen aan Wie is de Mol lijkt hem heel tof.

Je maakt Timo echt blij als hij ziet dat een klant écht enthousiast is over de voortgang van het bedrijf dankzij zijn werkzaamheden. Hierbij zegt de houding en uitstraling van een klant voor hem al genoeg. Hij gaat dan ook met een goed gevoel naar huis als hij een gevarieerde dag heeft gehad, waarbij hij een positieve impact achterlaat op de toekomst van een bedrijf.

Leuk feitje over Timo: hij is snel te herkennen aangezien hij 2 meter lang is!