De bloemengroothandel in beeld

Een compleet vernieuwde huisstijl met een nieuwe website. Daar hoort natuurlijk ook goede fotografie bij. Wij zijn geen fan van stockfoto’s dus we zetten bij dit soort rebranding projecten liever het bedrijf en de mensen die daar werken op de foto. Zeker bij een bedrijf zoals Schreuders Bloemen dat een ultiem familiebedrijf is en persoonlijk contact hoog in het vaandel heeft staan. Eigen fotografie is veel persoonlijker en maakt een bedrijf ten opzichte van concurrenten veel onderscheidender.

Samen met Schreuders Bloemen maakten we een plan. We gingen langs de veiling, kwekers en bezochten bloemisterijen.

Maak het persoonlijk

We hebben expres voor verschillende locaties gekozen om de beelden zo divers mogelijk te maken. Om het beeld nog persoonlijker te maken hebben we de mensen die daar werken op de foto gezet en ook gefotografeerd op externe locaties. De combinatie van sfeerfotografie en portretten zorgt voor een mooi en compleet beeld op de website. Samen met de nieuwe huisstijl is het merk Schreuders Bloemen weer fris en fruitig!

Laat jij al het gezicht achter jouw bedrijf zien?