Bij The Adventure in Den Bosch vind je het merk Jaguar samen met Land Rover onder één dak. Met onlangs een nieuwe showroom konden nieuwe foto’s niet ontbreken. Daarom zijn we in samenwerking langs gegaan om mooie en bovenal professionele bedrijfsfotografie te maken.
‘Teamwork makes the Dream work’
Onze doelstelling was om meer in ‘contact te komen’ met onze doelgroep en in duidelijke taal te vertellen waar we voor staan. Met de naamsverandering, onze nieuwe huisstijl en website zijn we hier samen met Marketingkarwei in geslaagd!
Daniëlla en Nadieh hebben ons in dit traject continue een ‘spiegel’ voorgehouden en samen zijn we tot een prachtig resultaat gekomen! Zonder hun onvoorwaardelijke inzet was dit niet gelukt!
Met de lancering van onze site hebben we al onze doelstellingen ruimschoots gehaald.
– Edwin Jonkman, mede-eigenaar EMP Brandkeepers
Met deze sfeerfoto’s creëren we voor de websitebezoekers een soort digitale showroom. Daarnaast hebben we alle personeelsleden vastgelegd in mooie nieuwe foto’s. Daardoor krijgt een bezoeker van de website een goed beeld bij The Adventure en de mensen die ze daar kunnen aantreffen. Op die manier onderscheidt de website van The Adventure zich van de andere dealers.
Het nieuwe logo geeft met de oranje kleur belangrijke uitgangspunten van Projectvloeren Nederland weer; het geeft een warme en toegankelijke uitstraling. Daarnaast is de combinatie van kleur en lettertype strak en herkenbaar. Het logo wordt ingekaderd door twee zwarte blokken; net als een vloer die gelegd wordt en als puzzelstukken in elkaar past. De opzet van het logo met het gekozen lettertype is strak en tijdloos. Dit zorgt voor een herkenbaar logo, ook als het logo in het wit of zwart wordt gebruikt