Nedupack is dé specialist op het gebied van maatwerk kunststof verpakkingen en beschermende verpakkingen. Ze richten zich op de consumentenmarkt, food sector, farmaceutische sector en industriële sector. Ze bedienen vanuit Nederland en Duitsland klanten door heel Europa. Tijdens de Coronacrisis richtte Nedupack zich op de productie van de nieuwe ‘Faceshields’. Het doel was om die goed onder de aandacht brengen bij potentiele klanten. Daarom zijn wij aan de slag gegaan om dit product op de foto te zetten en te verwerken in een e-mail banner en flyer. Een herkenbaar design (passend bij de huisstijl van het bedrijf) is daarbij van groot belang: zo blijf je consistent en ben je herkenbaar voor je klant.
Een e-mail banner is een interessant toevoeging aan de mail om zo met één klik de webpagina te bezoeken over een specifiek aanbod. In dit geval de Faceshields dus! Deze banner kan goed gebruikt worden in de handtekening van de e-mail. De mensen die een mail ontvangen van Nedupack kunnen zo in één oogopslag de belangrijkste boodschap zien en doorklikken naar de website.
Goede foto’s zorgen ervoor dat de (potentiële) klant precies weet waar je het over hebt. Zo kan Nedupack door middel van productfoto’s precies laten zien hoe de Faceshields er uit zien. Productfoto’s zijn belangrijk voor transparantie, omdat de klant zo precies weet wat hij kan verwachten. Bekijk hieronder de foto’s die we voor Nedupack hebben gemaakt. Alleen foto’s van een Faceshield zegt niet zoveel. Daarom hebben we ervoor gekozen om naast standaard productfoto’s ook foto’s met personen te maken.
Hoewel er veel online gebeurt, blijft de fysieke flyer nog steeds een sterk middel om een nieuwe doelgroep te bereiken. Met in het kort de informatie over de producten of diensten, goede foto’s en een opsomming van contactgegevens kan een geïnteresseerde potentiële klant je binnen no-time bereiken. En dat is natuurlijk wat je als bedrijf wilt! Om de Faceshields onder de aandacht te brengen bij hun klanten ontworpen we een flyer met alle benodigde informatie. Uiteindelijk zijn deze flyers bij veel potentiële klanten op de (digitale) deurmat gevallen.