KLANTEN VINDEN, BOEIEN EN BINDEN

Bijna iedere zoektocht naar een product, dienst of organisatie start online. De strijd om de felbegeerde nummer 1 positie in Google is dus fel. Maar hoe zorg je dat je bovenaan in Google terechtkomt? Je kunt er op adverteren (SEA), maar je kunt ook zorgen dat je zo hoog mogelijk in de gratis resultaten komt te staan (SEO). Je kiest zelf welke van de twee opties je inzet. Wij adviseren vaak om niet te veel te focussen op één van de twee.

Om de vindbaarheid naar een hoger niveau te tillen, bundelen we deze krachten liever. Dat is de beste manier om te stijgen in Google. Door te werken aan vindbaarheid realiseren we meer verkeer, terugkerende bezoekers én verkopen via je website. 

Ben je benieuwd hoe SEO-proof jouw website is? Vraag dan onze technische SEO-scan aan.

0 frisse marketeers
0 klanten zien ons wekelijks bij hen op kantoor
0 mooie opdrachtgevers

Hoe kom ik bovenaan in Google?

Jij wilt dat klanten kiezen voor jouw bedrijf in plaats van de concurrent. Een goede positie in Google is key! Onze SEO-specialisten nemen je volledige website onder de loep, bekijken welke doelen en onderwerpen voor jou belangrijk zijn en achterhalen waar je (potentiële) klanten op zoekenDit is dé basis voor zowel SEO als SEA in Google.  

Op zoek naar direct resultaat? Dan gaan we aan de slag met zoekmachine adverteren (SEA). Jij bepaalt zelf hoeveel geld je hieraan wilt uitgeven. Het grote voordeel? Je staat direct bovenaan en je kunt precies zien wat het resultaat is van elke euro die je erin stopt. Voor de langere termijn is gratis vindbaarheid ook belangrijk. Hiervoor gaan we teksten, blogs en nieuwsberichten schrijven gericht op de voor jouw bedrijf meest belangrijke zoekwoorden.  

Wij helpen klanten te vinden, te boeien en te binden

Net zoals je ons hebt gevonden, kunnen we ook jouw website bovenaan in Google krijgen. Jij bepaalt zelf hoeveel uur je ons inzet én waar we jou mee mogen helpen. Dat doen we door bij jou op kantoor te werkenDat betekent: één vast contactpersoon met vaste afspraken én een nieuwe collega erbij. Hierdoor worden we onderdeel van het team en leren we je bedrijf écht goed kennen. Dit helpt ons om zichtbare vooruitgang te boeken. We houden niet van natte vinger werk. Dus met onze simpele methode meten we twee keer per jaar hoeveel extra omzet je verdiend hebt door een sterke vindbaarheid. 

seo sea google

Ben jij online al goed vindbaar?

Alles over zoekmachine optimalisatie

b2b doelgroepen
4 min | 
12 aug 2020

B2B doelgroepen: meer kwalitatieve leads via Google Ads

Wil je jouw producten online verkopen aan een zakelijke markt, maar merk je dat je via Google Ads vooral aanvragen van particulieren binnen krijgt?

weinig leads blog
3 min | 
4 jun 2020

Wel veel website bezoekers maar weinig leads: welke aanpassingen doe je als groothandel?

Heb jij als groothandel veel bezoekers op je website, maar blijven de orders achter? Dan gaan wij je in deze blog helpen.

Displaymarketing 02
4 min | 
27 nov 2019

4 redenen waarom je wil starten met display marketing

Wanneer je een goed werkende website hebt, wil je natuurlijk dat deze goed gevonden wordt. Dit kan gedaan worden door display marketing.