Start je marketing effectief met een strategische blauwdruk op slechts 1 A4

Waar gaat de training over?
Bij de Why How What training komen wij samen met jou tot de marketing strategie van jouw bedrijf. Dit doen wij in de vorm van een Why How What: waarom doe je wat je doet, hoe doe je dat en wat doe je dan? Zo zorg jij ervoor dat de sterke punten van jouw bedrijf beter naar voren komen. Je kunt hierdoor ook jouw marketing effectiever inzetten!

Wat gaan we doen?
Tijdens deze training leren wij jou alles over de Why How What theorie van Simon Sinek en hoe jij deze voor jouw bedrijf kunt implementeren. Door een sterke marketing strategie voor jouw bedrijf te vormen kun jij jouw marketing beter inzetten wat zal zorgen voor meer (potentiële) klanten!

Hoe ziet de dag eruit?

Samen met jou plannen we een 1 of 2 dagdelen in waarop jij met een deel van jouw team deel gaat nemen aan deze sessie. De training geven we dan ook graag bij jou op kantoor! Zo krijgen we direct de sfeer van het bedrijf mee om de marketing strategie goed passend te maken. MarketingKarwei stuurt op de dag van de training één of twee marketeers jouw kant op voor deze sessie. In deze sessie gaan we samen aan de slag om een Why How What voor jouw bedrijf vorm te geven. Jullie gaan weg met een hele nieuwe marketing strategie!

Wat vinden onze klanten?

Terug naar de kern: waarom doe je wat je doet?

“De reden van het bestaan van je organisatie omschrijven in één zin? Het klinkt bijna onmogelijk, maar het is ons gelukt! Samen met Rick en Nannick van Marketing Karwei zijn we met onze commerciële afdelingen terug gegaan naar de kern. Waarom doen we wat we doen? Hoe doen we dat? En wat is het resultaat? Ontzettend knap om aan het eind van de sessie de why van onze organisatie op papier te hebben staan waar iedereen aan heeft bijgedragen. Het is niet iets wat alleen verzonnen is door de afdeling marketing, Rick en Nannick hebben ervoor gezorgd dat iedereen heeft bijdragen aan het formuleren van de why van Famostar- wij geloven dat veiligheid een bewuste keuze is-. Echt een aanrader om op deze manier de why van je organisatie scherp te stellen en te (her)formuleren. Het zorgt voor teamgevoel en eenheid in het uitdragen van de boodschap van onze organisatie richting onze doelgroepen. “

– Famostar