Online succes begint met een sterk en herkenbaar merk. Wie ben je? En waarom bestaat jouw merk? Misschien heb je al een idee over wat je wilt uitstralen naar klanten, maar hoe zorg je ervoor dat jouw verhaal goed overkomt tussen de concurrentie?
Onze branding specialisten bepalen samen met jou tot een strategie met een bijpassende bedrijfsidentiteit. Een bedrijfsidentiteit die écht bij je past. Het DNA van je bedrijf vatten we samen in brand book en het uitdragen van jouw nieuwe identiteit kan beginnen!
Veel ondernemers weten wat ze doen, maar weet jij waarom je doet wat je doet? Branding heeft als doel om het verhaal van je organisatie naar boven te halen. Hoe we dat doen? In één tot twee brainstormsessies komen we samen tot een complete merkstrategie aan de hand van ons branding raamwerk, de MarketingKarweizer. Vragen als: “Waarmee onderscheid jij je?” en “Hoe doe je dat nu en hoe zou je dit in de toekomst willen zien?” komen voorbij. Het resultaat is een merkstrategie die duidelijk gedefinieerd is. Geen lange strategische plannen, want we houden dingen graag simpel.
Daarna gaan onze designers aan de slag met de visuele identiteit. Jouw merk is meer dan slechts een logo, merknaam of slogan. We vertalen jouw verhaal in een complete huisstijl. Denk hierbij aan logo, lettertypes, kleuren en de stijlelementen voor het merk. Dat brengen we samen in een huisstijlhandboek zodat het merk in alle uitingen altijd behouden wordt. We vertalen daarna jouw strategie door naar alle digitale kanalen.
De nieuwe identiteit van jouw bedrijf is vastgelegd en kan online verder worden uitgebouwd! Maar hoe bereik je jouw ideale klant? Welke kanalen kan je hiervoor inzetten? Voordat onze marketeers starten met het uitvoeren van de werkzaamheden bepalen we samen hoe we jouw merk kunnen versterken. Na het vaststellen van je merkidentiteit organiseren we een MarketingMiddag. Dit is een sessie van een halve dag waarin we samen tot minimaal 20 concrete en direct toepasbare ideeën komen voor de marketing van jouw bedrijf. In één middag maken we de marketingactielijst waar we vervolgens zeker een jaar mee vooruit kunnen. We prioriteren de to do’s en gaan daarna meteen met de actiepunten aan de slag.
De identiteit van jouw bedrijf neerzetten: we helpen je er graag bij. Ook bij alle marketingwerkzaamheden die hieruit volgen. Jij bepaalt zelf hoeveel uur je ons inzet én waar we jou mee mogen helpen. Dat doen we door bij jou op kantoor te werken. Dat betekent: één vast contactpersoon met vaste afspraken én een nieuwe collega erbij. Hierdoor worden we onderdeel van het team en leren we je bedrijf écht goed kennen. Dit helpt ons om zichtbare vooruitgang te boeken. We houden niet van natte vinger werk. Dus met onze simpele methode meten we twee keer per jaar hoeveel extra omzet je verdiend hebt door een sterke vindbaarheid.
We houden zaken verrassend simpel, omdat we weten dat dat ‘gewoon’ het beste werkt. We werken regelmatig bij jou op kantoor, zodat het voor jou voelt als je ‘eigen’ marketing medewerker. Als jouw nieuwe marketing collega zorgen we ervoor dat we potentiële medewerkers vinden, boeien en binden aan jouw bedrijf.
Klanten omschrijven ons als: creatief, doeners en ontzettend resultaatgericht. We bepalen sámen met de klant wat voor hen belangrijk is. Daar passen wij onze werkwijze op aan. Door goede doelen en bijpassende doelstellingen te stellen, houden wij samen met de klant een scherpe visie. Dit zorgt voor het beste resultaat!
Voor jou is uiteindelijk maar één ding interessant: groeien als een speer. Met meer dan 20 marketeers hebben we alles in huis om dat voor elkaar te krijgen. Of het nu gaat om het genereren van meer leads, betere posities in Google, een ijzersterke strategie of grafische designs.
Interesse? We denken het liefst nu al met je mee. Maar laten we beginnen bij het begin: het maken van een afspraak. Liever geen fysieke afspraak, maar toch alvast met ons kennismaken? Dan ontmoeten we elkaar online!