September is trainingsmaand bij MarketingKarwei!

Boek nu jouw training met mega korting! Deze training is in de maand september te boeken voor €825 in plaats van €1195. Wij leren je alles over hoe je afspraken maakt via LinkedIn. Pak deze deal nu en plan jouw training in!

Zorg voor leads door LinkedIn op een goede manier in te zetten

Waar gaat de training over?
LinkedIn is het perfecte platform voor het creëren van leads, aangezien het volledig is ingericht voor professionals en bedrijven. In de training ‘het maken van afspraken via LinkedIn’ focussen wij ons op de strategie achter het verkrijgen van leads via LinkedIn. Het is namelijk niet eenvoudig om mensen of bedrijven te overtuigen, maar met de juiste aanpak zeker mogelijk!

Wat gaan we doen?
In deze social media marketing training leren we je de tips & tricks om meer leads vanuit LinkedIn te creëren. Dit is enorm waardevol, aangezien het zal zorgen voor meer (potentiële) klanten. Maar hoe zet je LinkedIn hiervoor in?

Wat is de planning?

We plannen een dagdeel in waarop jij en je geïnteresseerde collega’s de training kunnen volgen. Graag geven we de training bij jullie op kantoor, zodat we de sfeer goed meekrijgen. Op de geplande dag komen er één of twee marketeers van MarketingKarwei de training geven. Deze zal voor een deel uiteraard theoretisch zijn, maar wij vinden het belangrijk om voornamelijk interactief en praktijkgericht te trainen.

Wat vinden onze klanten?

“Verhalen vertellen, complexe materie verwoorden & verbeelden, content maken – dat konden we al. Maar hoe kun je social advertising nog harder voor je laten werken om het verhaal zo sterk mogelijk naar buiten te brengen? Dat wisten Lisa en Kim van MarketingKarwei ons op heldere wijze uit te leggen. In hun workshop werd onze kennis opgefrist met de basics: hoe richt je een advertentieaccount goed in en hoe plaats je een pixel? Maar we kregen vooral ook de waarde van de klantreis uitgelegd, in heldere taal en met goede voorbeelden. Niet alles in één ultieme post willen stoppen, maar je verhaal helder en sprekend inrichten per fase. Op zo’n manier dat de boodschap altijd raak is; sterke content die op het perfecte moment de juiste mensen bereikt. “

– Ravestein & Zwart