Wil jij een krachtig werkgeversmerk opbouwen?

Waar gaat de training over?
In een tijd waarin de arbeidsmarkt voor sommige branches heel krap is, is het noodzakelijk om een sterk Employer brand op te bouwen. Dit is kort gezegd een werkgeversmerk, ofwel jouw imago als werkgever. Wil jij  goede, nieuwe werknemers vinden en ook jouw huidige werknemers behouden? En wil je leren hoe je dit doet? Dat leer je in deze training!

Wat ga je leren?
Het behouden en vinden van hele goede nieuwe medewerkers? Hoe doe je dit? Welke stappen zijn daarvoor nodig? Allereerst gaan we in op jouw huidige werkgeversmerk, zoals jouw imago onder je huidige werknemers en onder je sollicitanten. Vervolgens kunnen we in deze praktische training de stap maken naar het gewenste imago, hoe wil jij graag bekend staan als werkgever en hoe gaan we dat bereiken?

Wat is de planning?

We plannen een dagdeel in waarop jij en je geïnteresseerde collega’s de training Employer branding kunnen volgen. Graag geven we de training bij jullie op kantoor, zodat we de sfeer goed meekrijgen. Op de geplande dag komen er één of twee marketeers van MarketingKarwei de training geven. Deze zal voor een deel uiteraard theoretisch zijn, maar wij vinden het belangrijk om voornamelijk interactief en praktijkgericht te trainen.

training employer branding

Wat vinden onze klanten?

“Goede balans tussen theorie en praktijk Sinds het begin van dit jaar zijn wij gestart met het uitrollen van online marketingcampagnes om de naamsbekendheid van Famostar te verhogen. De marketingcampagnes moeten ook zorgen voor meer cursisten van het Kenniscentrum Noodverlichting. Social media campagnes hebben we in eigen beheer, erg leuk om campagnes te bedenken, uit te rollen en bij te sturen. Deze behoefte hebben wij ook voor Google Ads. Dit wordt bij ons nu nog uitbesteed, maar wij willen zelf goed snappen hoe het werkt om het in de toekomst ook zelf te kunnen. Kim Braspenning heeft speciaal voor ons een training op maat gemaakt, omdat ons niveau hoger was dan een beginner, maar lager dan een gevorderde. Het was een hele interactieve training met een perfecte balans tussen theorie en praktijk. Echt een aanrader om het kennisniveau binnen de marketing afdeling te verhogen. “

– Famostar