Training LinkedIn header

Leer gratis berichten plaatsen en adverteren via LinkedIn

Waar gaat de training over?
LinkedIn is een social mediakanaal dat door maar liefst 3 miljoen Nederlanders wekelijks wordt gebruikt. En maar liefst 40% van de bedrijven gebruikt LinkedIn voor het verkrijgen van leads. Bedrijven laten hier nog grote kansen liggen want LinkedIn is het perfecte kanaal voor het binnenhalen van leads. De training ‘LinkedIn’ is gericht op de advertentieomgeving van LinkedIn en het gratis plaatsen van berichten via LinkedIn. Dit platform is volledig gericht op zakelijke gebruikers en bedrijven. Hierdoor is het bij uitstek interessant om als B2B bedrijf te adverteren of om advertenties in te zetten voor het werven van personeel. Maar hoe werkt dit?

Wat gaan we doen?
Tijdens deze social media marketing training laten we de vele mogelijkheden zien van adverteren via LinkedIn. Welke advertentietypen zijn het effectiefst voor jouw bedrijf en doel(groep). Uiteraard laten we je ook zien hoe je de advertenties in LinkedIn op kunt zetten. Samen zorgen we ervoor dat je aan de slag kunt met een sterk advertentieplan voor LinkedIn.

Wat is de planning?

We plannen een dagdeel in waarop jij en je geïnteresseerde collega’s de training LinkedIn kunnen volgen. Graag geven we de training bij jullie op kantoor, zodat we de sfeer goed meekrijgen. Op de geplande dag komen er één of twee marketeers van MarketingKarwei de training geven. Deze zal voor een deel uiteraard theoretisch zijn, maar wij vinden het belangrijk om voornamelijk interactief en praktijkgericht te trainen.

De kosten van de dagdeel training LinkedIn bedragen 895,-.

Wat vinden onze klanten?

“Verhalen vertellen, complexe materie verwoorden & verbeelden, content maken – dat konden we al. Maar hoe kun je social advertising nog harder voor je laten werken om het verhaal zo sterk mogelijk naar buiten te brengen? Dat wisten Lisa en Kim van MarketingKarwei ons op heldere wijze uit te leggen. In hun workshop werd onze kennis opgefrist met de basics: hoe richt je een advertentieaccount goed in en hoe plaats je een pixel? Maar we kregen vooral ook de waarde van de klantreis uitgelegd, in heldere taal en met goede voorbeelden. Niet alles in één ultieme post willen stoppen, maar je verhaal helder en sprekend inrichten per fase. Op zo’n manier dat de boodschap altijd raak is; sterke content die op het perfecte moment de juiste mensen bereikt. “

– Ravestein & Zwart

Onze trainers

Daphne Eskes

Daphne Eskes

Nannick van Koningsbruggen

Nannick van Koningsbruggen