Jij bepaalt zelf wat je op marketinggebied wil leren

Waar gaat de training over?
Bij een training op maat heb jij de creatieve vrijheid om te bepalen waar de training precies over gaat. Zo heb je de keuze tot het combineren van elementen van onze bestaande trainingen. Weet jij bijvoorbeeld al wel wat over social media adverteren, maar wil je er wat dieper op ingaan? Dan kunnen wij dit voor jou verzorgen. Of heb jij liever een training waarin conversie optimalisatie gecombineerd wordt met website optimalisatie, zodat jij je website helemaal klaar hebt staan om extra verkopen binnen te halen? Ook dat kan MarketingKarwei voor je regelen! Neem vooral contact  met ons op om te zien wat mogelijk is.

Wat gaan we doen?
Een training op maat kan heel divers zijn, waardoor we je aanmoedigen om te kijken naar ons huidige trainingsaanbod. We bieden verschillende trainingen aan over social media en het adverteren hierop, maar ook hoe jij jouw bedrijf beter vindbaar kunt maken online. De belangrijke vraag is hierbij dus één om aan jezelf te stellen: wat wil jij graag leren?

Wat is de planning?

Samen met jou plannen we een dag in waarop de training gevolgd kan worden, zowel door jou als door geïnteresseerde collega’s. We geven onze trainingen graag bij jou op kantoor, zodat we de sfeer en dynamiek binnen jouw bedrijf goed meekrijgen. Op de trainingsdag zorgt MarketingKarwei ervoor dat er één of twee marketeers bij jouw bedrijf aanwezig zijn om de training te geven. In de training zal er worden ingegaan op een deel theoretische stof, maar wij vinden het belangrijk dat deze nieuwe kennis ook toegepast kan worden! We werken daarom met interactie en praktijkvoorbeelden, zodat er direct geoefend kan worden met de nieuw aangeleerde stof.

Wat vinden onze klanten?

“Verhalen vertellen, complexe materie verwoorden & verbeelden, content maken – dat konden we al. Maar hoe kun je social advertising nog harder voor je laten werken om het verhaal zo sterk mogelijk naar buiten te brengen? Dat wisten Lisa en Kim van MarketingKarwei ons op heldere wijze uit te leggen. In hun workshop werd onze kennis opgefrist met de basics: hoe richt je een advertentieaccount goed in en hoe plaats je een pixel? Maar we kregen vooral ook de waarde van de klantreis uitgelegd, in heldere taal en met goede voorbeelden. Niet alles in één ultieme post willen stoppen, maar je verhaal helder en sprekend inrichten per fase. Op zo’n manier dat de boodschap altijd raak is; sterke content die op het perfecte moment de juiste mensen bereikt. “

– Ravestein & Zwart