Wil jij eenvoudig producten verkopen via Bol.com?

Waar gaat de training over?
Online marktplaatsen zoals Bol.com blijven maar groeien. Consumenten maken hier steeds meer gebruik van en blijven kopen via Bol.com. Als bedrijf kan je niet achterblijven. Wil jij eenvoudig jouw producten verkopen via Bol.com maar heb je geen idee hoe je hiermee moet beginnen? Dat leren wij je in deze training!

Wat ga je leren?
We beginnen bij het begin, hoe maak je een partneraccount aan op Bol.com. Welke producten ga je verkopen en hoe zorg je ervoor dat je deze producten ook daadwerkelijk kan verkopen via deze marktplaats? We leren je hoe je een miljoenen publiek bereikt door jouw producten via dit kanaal te verkopen. Wil jij een sterke positie en meer omzetgroei genereren via Bol.com?

Wat is de planning?

We plannen een dagdeel in waarop jij en je geïnteresseerde collega’s de training verkopen via Bol.com kunnen volgen. Graag geven we de training bij jullie op kantoor, zodat we de sfeer goed meekrijgen. Op de geplande dag komen er één of twee marketeers van MarketingKarwei de training geven. Deze zal voor een deel uiteraard theoretisch zijn, maar wij vinden het belangrijk om voornamelijk interactief en praktijkgericht te trainen.

training verkopen via bol.com

Wat vinden onze klanten?

“Goede balans tussen theorie en praktijk Sinds het begin van dit jaar zijn wij gestart met het uitrollen van online marketingcampagnes om de naamsbekendheid van Famostar te verhogen. De marketingcampagnes moeten ook zorgen voor meer cursisten van het Kenniscentrum Noodverlichting. Social media campagnes hebben we in eigen beheer, erg leuk om campagnes te bedenken, uit te rollen en bij te sturen. Deze behoefte hebben wij ook voor Google Ads. Dit wordt bij ons nu nog uitbesteed, maar wij willen zelf goed snappen hoe het werkt om het in de toekomst ook zelf te kunnen. Kim Braspenning heeft speciaal voor ons een training op maat gemaakt, omdat ons niveau hoger was dan een beginner, maar lager dan een gevorderde. Het was een hele interactieve training met een perfecte balans tussen theorie en praktijk. Echt een aanrader om het kennisniveau binnen de marketing afdeling te verhogen. “

– Famostar