Zakelijk verkopen Bol.com

LIFT MEE OP HET SUCCES VAN BOL.COM

Iedereen kent of heeft weleens gehoord van Bol.com. Het is niet voor niets de grootste online webshop van Nederland en een van de meest invloedrijke merken op social media. Het bedrijf heeft een enorme autoriteit op het gebied van online verkopen. Deze autoriteit zorgt ervoor dat bijna iedereen bol.com kent én vertrouwd. Door je producten hier zakelijk te verkopen kun je als verkoper meeliften op dit succes. Zakelijk verkopen via bol.com wordt daarom ook steeds populairder. MarketingKarwei helpt je hierbij.

Waar moet ik op letten bij zakelijke verkopen via Bol.com

Er zijn een aantal zaken waar je rekening mee moet houden bij zakelijk verkopen via bol.com. Om te beginnen draagt iedere verkoper commissie af bij een product dat verkocht wordt via Bol.com. Dit is een vast bedrag per verkoop en een percentage van de verkoopprijs. Daarnaast moet je ingeschreven staan bij de Kamer van Koophandel om zakelijk te kunnen verkopen via Bol.com. Ook hebben klanten recht om artikelen binnen 30 dagen retour te sturen en moeten de producten binnen een van de bestaande categorieën van Bol.com passen. Zakelijk verkopen via Bol.com maakt het ook mogelijk om producten aan te bieden in België. Hierdoor neemt het bereik van potentiële klanten enorm toe.

"MarketingKarwei werkt 1 dag per week bij ons op kantoor. Dat werkt perfect!"

Projecten

Zakelijk verkopen via Bol: wie helpt mij?

MarketingKarwei is een online marketingbureau gevestigd in Nijmegen. Wij zijn niet alleen werkzaam in Nijmegen, maar voor klanten in heel Nederland! Wij werken namelijk bij klanten op kantoor. Zo leren wij het bedrijf en de medewerkers écht goed kennen. Een van onze Bol-specialisten komt bij jou langs op kantoor om advies of ondersteuning te geven over zakelijk verkopen via Bol.com. Wil je alvast kennis maken met ons team?

Zakelijk verkopen Bol.com team

Bij +70 klanten werken we wekelijks aan groei

Wij kunnen zelf wel vertellen hoe wij werken… maar je vindt het waarschijnlijk veel waardevoller om dit van onze klanten te horen. Samen met hen maakten wij het verschil tussen ‘denken’ en ‘doen’. Nieuwsgierig hoe? 

Alles over marketing

omnichannel strategie
3 min | 
23 jun 2022

Waarom een omnichannel strategie steeds belangrijker wordt voor groothandels

Een omnichannel strategie is voor groothandels tegenwoordig onmisbaar. Waarom en waar je op moet letten leggen wij je graag uit in deze blog.

Google Core Web Vitals
10 min | 
15 jun 2022

Google Core web vitals: wat zijn het en hoe verbeter ik ze?

Wat zijn Google Core Web Vitals en hoe verbeter je ze? In deze blog leggen wij je uit wat het nut van Google Core Web Vitals is en hoe je het toepast.

LSI keywords
5 min | 
8 jun 2022

LSI Keywords: Wat zijn het en waarvoor dient het?

Wat zijn LSI keywords en welke invloed hebben ze op je vindbaarheid? Moet je ze gebruiken of negeren? Je lees het in deze blog.

Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen?