LEVI VAN STIPHOUT

Branding Specialist

“Marketing is no longer about the stuff you make, but the stories you tell.”

Levi is te omschrijven als een echte aanpakker die goed in staat is de koe bij de horens te vatten. Hij krijgt dan ook energie van projecten die zijn probleemoplossende vaardigheden testen en hem echt uitdagen! Levi zijn kennis zet hij vooral in bij werkzaamheden gefocust op Employer Branding, (technische) SEO en het creëren van content.

Waarom Levi voor MarketingKarwei heeft gekozen? Het directe contact met klanten, de variatie in de marketingwerkzaamheden én de mogelijkheid om door te blijven leren. Na zijn studie Communicatie blijft hij zo op de hoogte van allerlei nieuwe ontwikkelingen in het marketingveld.

Hij gaat geen uitdaging uit de weg en wil graag dingen gedaan krijgen. Levi legt de lat dan ook erg hoog voor zichzelf en is gedreven resultaten te boeken. Hij vindt het dan ook niet erg hier de nodige uurtjes in te steken.

In zijn vrije tijd is Levi veel bezig met mode. Het is dan ook zijn droom om een eigen kledingmerk te beginnen. Hier wil hij zijn passie voor online marketing en zijn liefde voor mode samenbrengen. Hij vindt het belangrijk om altijd plezier te hebben tijdens het werken en is dan ook altijd in voor een praatje.

Daarnaast is Levi vaak te vinden in de sportschool, waar hij traint om sterker te worden dan zijn vader vroeger was. Hij is erg competitief en zegt dan ook niet snel nee tegen een uitdaging. Tot slot vindt hij het heerlijk om in het weekend op het terras te zitten met vrienden onder het genot van een drankje. Hier zal je hem dan ook regelmatig tegen kunnen komen.

Leuk feitje over Levi: Levi heeft een landschildpad genaamd Charles.