Marketing Strategie MarketingKarwei

Marketing strategie

Samen het DNA van je bedrijf bepalen

Wat is jouw ultieme droom? En wat wil jij bereiken met jouw bedrijf? Je kan pas ergens aan beginnen als je weet waar je heen wilt. Het starten van een routeplanner heeft ook geen zin wanneer je nog niet weet waar je naartoe wilt. Een belangrijke eerste stap is het definiëren van het DNA van je bedrijf. Hoe we dit doen? In één tot twee creatieve brainstormsessies met een select deel van je bedrijf. In deze sessie(s) komen we samen tot een marketing strategie in de vorm van een Why How What . Waarom doe je wat je doet, hoe doe je dat, en wat doe je dan? Het resultaat is een strategische blauwdruk uitgewerkt op maximaal twee A4’tjes. Geen lange en ingewikkelde strategische plannen. Wij houden dingen graag simpel, omdat we weten dat dit gewoon het beste werkt. Op basis van het nieuwe merk-DNA stellen we meteen een marketing prioriteitenlijst op die stap voor stap uitgevoerd kan worden.

Marketing Strategie MarketingKarwei

Marketing strategie

Samen het DNA van je bedrijf bepalen

Wat is jouw ultieme droom? En wat wil jij bereiken met jouw bedrijf? Je kan pas ergens aan beginnen als je weet waar je heen wilt. Het starten van een routeplanner heeft ook geen zin wanneer je nog niet weet waar je naartoe wilt. Een belangrijke eerste stap is het definiëren van het DNA van je bedrijf. Hoe we dit doen? In één tot twee creatieve brainstormsessies met een select deel van je bedrijf. In deze sessie(s) komen we samen tot een marketing strategie in de vorm van een Why How What . Waarom doe je wat je doet, hoe doe je dat, en wat doe je dan? Het resultaat is een strategische blauwdruk uitgewerkt op maximaal twee A4’tjes. Geen lange en ingewikkelde strategische plannen. Wij houden dingen graag simpel, omdat we weten dat dit gewoon het beste werkt. Op basis van het nieuwe merk-DNA stellen we meteen een marketing prioriteitenlijst op die stap voor stap uitgevoerd kan worden.

marketingkarwei  We werken bij jou op kantoor

marketingkarwei Meetbaar omzetverhogend

marketingkarwei Bewezen succesvol

Why, How, What

Weet jij wat de Unique Selling Points van je organisatie zijn? Deze authenticiteit gaat je helpen om te winnen van de concurrentie. Kan jij de volgende vraag bijvoorbeeld beantwoorden: waarom kom jij elke ochtend je bed uit om te gaan werken voor jouw bedrijf? Het antwoord op deze vraag is de basis voor succesvolle marketing.

Uiteindelijk is het doel concrete resultaten en meetbaar meer omzet. Dit gaan we bereiken door de Why How What van jouw organisatie in kaart te brengen. Dit klinkt misschien simpel, maar veel bedrijven slaan hier de plank volledig mis. Dit is hét kapstokje dat het verschil gaat maken.

>> Lees hier wat onze klanten zeggen over de Why How What sessie

Strategische marketing
Strategische marketing

Why, How, What

Weet jij wat de Unique Selling Points van je organisatie zijn? Deze authenticiteit gaat je helpen om te winnen van de concurrentie. Kan jij de volgende vraag bijvoorbeeld beantwoorden: waarom kom jij elke ochtend je bed uit om te gaan werken voor jouw bedrijf? Het antwoord op deze vraag is de basis voor succesvolle marketing.

Uiteindelijk is het doel concrete resultaten en meetbaar meer omzet. Dit gaan we bereiken door de Why How What van jouw organisatie in kaart te brengen. Dit klinkt misschien simpel, maar veel bedrijven slaan hier de plank volledig mis. Dit is hét kapstokje dat het verschil gaat maken.

Strategische marketing

Why, How, What

Weet jij wat de Unique Selling Points van je organisatie zijn? Deze authenticiteit gaat je helpen om te winnen van de concurrentie. Kan jij de volgende vraag bijvoorbeeld beantwoorden: waarom kom jij elke ochtend je bed uit om te gaan werken voor jouw bedrijf? Het antwoord op deze vraag is de basis voor succesvolle marketing.

Uiteindelijk is het doel concrete resultaten en meetbaar meer omzet. Dit gaan we bereiken door de Why How What van jouw organisatie in kaart te brengen. Dit klinkt misschien simpel, maar veel bedrijven slaan hier de plank volledig mis. Dit is hét kapstokje dat het verschil gaat maken.

marketingstrategie stappenplan
marketingstrategie stappenplan
marketing strategie marketingkarwei

De MarketingKarwei MarketingMiddag

Voordat we starten met het uitvoeren van de marketingactiviteiten is het noodzakelijk te weten welke marketingactiviteiten jullie op willen pakken. Na het formuleren van de strategie organiseren we een speciale MarketingMiddag. Dit is een creatieve sessie van een halve dag of avond waarin we samen tot minimaal 20 concrete en direct toepasbare ideeën komen voor de marketing van jouw bedrijf. In één middag maken we de marketingactielijst waar we vervolgens zeker een jaar mee voorruit kunnen. We brengen ook prioriteiten aan in deze lijst en gaan daarna meteen met de actiepunten aan de slag. Jij bepaalt zelf welke medewerkers er bij deze sessie aanwezig zijn.

De kosten voor een MarketingMiddag bedragen normaliter €400. We bieden de middag nu tijdelijk gratis aan. 

marketing strategie marketingkarwei

De MarketingKarwei MarketingMiddag

Voordat we starten met het uitvoeren van de marketingactiviteiten is het noodzakelijk te weten welke marketingactiviteiten jullie op willen pakken. Na het formuleren van de strategie organiseren we een speciale MarketingMiddag. Dit is een creatieve sessie van een halve dag of avond waarin we samen tot minimaal 20 concrete en direct toepasbare ideeën komen voor de marketing van jouw bedrijf. In één middag maken we de marketingactielijst waar we vervolgens zeker een jaar mee voorruit kunnen. We brengen ook prioriteiten aan in deze lijst en gaan daarna meteen met de actiepunten aan de slag. Jij bepaalt zelf welke medewerkers er bij deze sessie aanwezig zijn.

De kosten voor een MarketingMiddag bedragen normaliter €400. We bieden de middag nu tijdelijk gratis aan. 

marketing strategie marketingkarwei

De MarketingKarwei MarketingMiddag

Voordat we starten met het uitvoeren van de marketingactiviteiten is het noodzakelijk te weten welke marketingactiviteiten jullie op willen pakken. Na het formuleren van de strategie organiseren we een speciale MarketingMiddag. Dit is een creatieve sessie van een halve dag of avond waarin we samen tot minimaal 20 concrete en direct toepasbare ideeën komen voor de marketing van jouw bedrijf. In één middag maken we de marketingactielijst waar we vervolgens zeker een jaar mee voorruit kunnen. We brengen ook prioriteiten aan in deze lijst en gaan daarna meteen met de actiepunten aan de slag. Jij bepaalt zelf welke medewerkers er bij deze sessie aanwezig zijn.

De kosten voor een MarketingMiddag bedragen normaliter €400. We bieden de middag nu tijdelijk gratis aan. 

Wij helpen met een strategische blauwdruk

We geloven in de gouden combinatie tussen marketing en strategie, maar wel op een simpele manier.  We helpen je met het leiden van de creatieve sessies, we zorgen ervoor dat iedereen zich gehoord voelt en dat de echte waarom van het bedrijf achterhaald wordt. Maar we zorgen ook voor directe uitvoering van de marketingactiviteiten die volgen uit de strategische blauwdruk. Dit doen we allemaal vanuit jouw kantoor. Zo leren we je team en het DNA van je bedrijf écht goed kennen. Ben je benieuwd naar het resultaat? We laten maandelijks zien wat de kosten en opbrengsten zijn van onze werkzaamheden en daarmee gaan we voor meetbaar meer omzet.

marketing strategie
marketing strategie

Wij helpen met een strategische blauwdruk

We geloven in de gouden combinatie tussen marketing en strategie, maar wel op een simpele manier.  We helpen je met het leiden van de creatieve sessies, we zorgen ervoor dat iedereen zich gehoord voelt en dat de echte waarom van het bedrijf achterhaald wordt. Maar we zorgen ook voor directe uitvoering van de marketingactiviteiten die volgen uit de strategische blauwdruk. Dit doen we allemaal vanuit jouw kantoor. Zo leren we je team en het DNA van je bedrijf écht goed kennen. Ben je benieuwd naar het resultaat? We laten maandelijks zien wat de kosten en opbrengsten zijn van onze werkzaamheden en daarmee gaan we voor meetbaar meer omzet.

Wat vinden onze klanten?