Het visitekaartje van je bedrijf

Er staat een goede website, maar dan? Je krijgt niet vanzelf genoeg en ook nog eens waardevolle aanvragen binnen. Website optimalisatie is de tweede stap om het maximale uit je websitebezoekers te halen. Het verbeteren van de conversie van een website is een doorlopend proces: van een hypothese opstellen vanuit de data tot het testen en analyseren. Hierbij nemen we jouw website goed onder de loep.

Zitten er geen fouten in de website? Staan er duidelijke actieknoppen waar je als websitebezoeker op kunt klikken? Met website optimalisatie investeer je niet alleen in nog meer bezoekers, maar verhoog je ook de effectiviteit van je website. Door bezoekers op een slimme manier te verleiden, kan het aantal aanvragen (conversies) tot wel 5% stijgen. Benieuwd hoe je website nu al scoort?

 

0 frisse marketeers
0 klanten zien ons wekelijks bij hen op kantoor
0 mooie opdrachtgevers

Ons doel? Concrete resultaten

Website optimalisatie zorgt voor meer leads, meer bestellingen en meer offerteaanvragen met hetzelfde aantal websitebezoekers. Het zijn vaak subtiele aanpassingen die het verschil maken en bepalen of een bezoeker wel of geen actie onderneemt. Dat laatste, daar gaan we voor! 

Wij zijn ervan overtuigd dat een website meer is dan een ‘digitaal visitekaartje’, want iedere website moet (indirect) geld opleveren. Als partner van Google zijn wij op de hoogte van de laatste nieuwtjes op het gebied van online vindbaarheid. Met onze simpele methoden meten we 2 keer per jaar hoeveel extra omzet verdiend is na website optimalisatie. Zo weet je precies wat investeren in marketing je oplevert. 

Dit is nog maar het begin...

Een website lanceren is de eerste stap. Een website laten bijdragen aan het succesvol uitbouwen van een bedrijf is een tweede. Wij beschouwen een website als een ‘online winkel’. En om ervoor te zorgen dat die online winkel ook succesvol wordt, heeft die winkel tijd, aandacht en expertise nodig. Bij MarketingKarwei kies je een vaste medewerker die er wekelijks voor zorgt dat de website altijd up-to-date en up-to-speed is. Één van onze marketeers komt bij jou op kantoor werken en zorgt ervoor dat jouw website zo goed mogelijk gaat renderen. Zie het als een nieuwe marketing collega. We houden je hierbij maandelijks op de hoogte van de websitebezoeken, kosten, opbrengsten en werkzaamheden. Lekker overzichtelijk toch? 

website optimalisatie marketingkarwei

Ook op zoek naar webhosting?

Samen met onze partner Dacon verzorgen wij ook webhosting. Dit betekent het volledige beheer van een website. Wel zo fijn dat je website ook in de lucht blijft ‘hangen’.  

“Uw groei in ICT, onze zorg; DACON staat al meer dan 15 jaar voor het op persoonlijke wijze mens en organisatie laten groeien, verbeteren of automatiseren. De systemen en software sluiten aan, nu en in de toekomst.” 

Bij DACON creëren wij wat nodig is en leggen we niets extra’s op. Wij komen geen pleisters plakken! Wij regelen het gewoon met bewezen processen, projecten en met afspraken die we persoonlijk nakomen. Hulpvaardig en oprecht verbonden zijn. Wij creëren ICT-infrastructuren met één aanspreekpunt. Onze specialisten ondersteunen altijd in het belang van de totale ICT-omgeving. Zo creëren wij grip op het bedrijfsnetwerk, van printer tot server, van beveiliging tot werkplekbeheer. 

Lees hier meer over Dacon!

Haal jij al het maximale uit jouw websitebezoekers?

Alles over website optimalisatie

Blog header GTM
3 min | 
17 jun 2020

Google Tag Manager: wat is het? Plus 5 redenen om het te gebruiken voor jouw bedrijf

Als ondernemer of marketeer wil je zo veel mogelijk uit je website of webshop halen. Je wilt dat bezoekers gemakkelijk door je website scrollen.

weinig leads blog
3 min | 
4 jun 2020

Wel veel website bezoekers maar weinig leads: welke aanpassingen doe je als groothandel?

Heb jij als groothandel veel bezoekers op je website, maar blijven de orders achter? Dan gaan wij je in deze blog helpen.

Blog foto bounce media
5 min | 
23 dec 2019

5 tips die ervoor zorgen dat bezoekers je website niet meteen verlaten

Je bent het ongetwijfeld tegen gekomen op Google Analytics: het bouncepercentage. Maar wat is het nu precies?