We zijn niet te beroerd om onze online marketing tips en tricks met jou te delen. Op onze blog lees je regelmatig handige weetjes om jouw website zichtbaar en vindbaar te maken en te houden. “Online marketing” is het breedste begrip dat we ooit gehoord hebben. Uitgepraat zijn we dus nooit. Is er iets nieuws? Dan zijn we er als de kippen bij en zorgen we dat je volledig bent bijgepraat.
Met linkbuilding kun je jouw online autoriteit verhogen en werken aan de vindbaarheid van jouw website. Maar wat is het nou precies en hoe zet je het succesvol in?
De termen branding, identiteit, logo en huisstijl liggen dicht bij elkaar. Wat is het verschil en wanneer gebruik je welke? Lees en vind uit!
Klantambassadeurs: ze zijn een echte toevoeging aan jouw bedrijf. Maar wat zijn klantambassadeurs precies en hoe creëer je ze? Wij vertellen je het.
De termen branding, identiteit, logo en huisstijl liggen dicht bij elkaar. Wat is het verschil en wanneer gebruik je welke? Lees en vind uit!
Als ondernemer heb jij dan maar één vraag: hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn websitebezoekers meer acties verrichten op mijn website? Wij geven je 5 tips hierover.
User Experience Optimalisatie is dé manier om te zorgen dat jouw websitebezoekers overgaan op het maken van conversies. Wij geven je 5 praktische tips.
Wat black hat SEO is en of het slim is om in te zetten voor de vindbaarheid voor jouw bedrijf, leggen we je uit in deze blog.
Wat is grey hat SEO en waarom zou je er rekening mee moeten houden voor jouw site? Hoe dit werkt en je het kan toepassen leggen we je graag uit.
Wat is white hat SEO en hoe kun je dit toepassen bij jouw bedrijf? Wat de voordelen zijn en meer kun je lezen in onze blog!
Wat is een alt tekst en hoe kunnen alt teksten zorgen voor meer organische bezoekers op je website? De werking én het nut ervan lichten we toe in deze blog.
Wat is SSL en waarom is het zo belangrijk voor de veiligheid van jouw website en de gebruikers? We leggen je de onmisbaarheid van SSL uit in deze blog.
Een omnichannel strategie is voor groothandels tegenwoordig onmisbaar. Waarom en waar je op moet letten leggen wij je graag uit in deze blog.
Wat zijn Google Core Web Vitals en hoe verbeter je ze? In deze blog leggen wij je uit wat het nut van Google Core Web Vitals is en hoe je het toepast.
Wat zijn LSI keywords en welke invloed hebben ze op je vindbaarheid? Moet je ze gebruiken of negeren? Je lees het in deze blog.
Wat is keyword stuffing en hoe gebruik je het (niet)? Hoe je het toepast lees je in deze blog, samen met 3 tools die je hiervoor kunt gebruiken.
Duplicate content: je wil het zoveel mogelijk vermijden. Maar wat is het precies en hoe los je het op? Wij leggen het aan je uit.
Wij maken onderscheid tussen traditionele SEO en technische SEO. Wil je weten hoe jij technische SEO het beste kan toepassen? Wij leggen het je uit.
De concurrentie in zoekmachines is moordend. Je wilt natuurlijk zoveel mogelijk mensen bereiken met jouw advertenties.
In deze blog leggen wij je uit wat technische SEO is, wat het belang ervan is en welke tools je kunt gebruiken om het te verbeteren.
Wij maken onderscheid tussen traditionele SEO en technische SEO. Wil je weten hoe jij technische SEO het beste kan toepassen? Wij leggen het je uit.
In deze blog leggen we je uit wat de verschillende fases van de Customer Journey inhouden en hoe je jouw Facebook advertenties aan kunt passen.
Online zijn er talloze vacatures te vinden. Wij leggen je uit hoe jouw vacature gaat opvallen bij je doelgroep.
Met de Corporate identity mix van Birkigt en Stadler krijgen bedrijven meer inzicht in wie zij eigenlijk zijn en hoe de doelgroep hen ziet.
Ben je op zoek naar kanalen via waar je jouw potentiële klanten warm kunt maken? Dan zul je misschien niet meteen aan Facebook advertenties denken.
Google Shopping is de afgelopen jaren een steeds belangrijker advertentiekanaal geworden voor bedrijven die hun producten online verkopen.
Het sollicitatiegesprek is een belangrijk onderdeel in het wervingsproces voor nieuw personeel. Om jullie een handje te helpen geven wij 7 tips voor werkgevers om het perfecte sollicitatiegesprek te voeren.
Je bent een mooie nieuwe website aan het bouwen (of laat deze bouwen) en hebt een assortiment aan producten of diensten die je wilt verkopen.
Heb je op jouw website ook veel landingspagina’s? Bijvoorbeeld om op zoveel mogelijk zoekwoorden gevonden te worden of omdat je veel acties opzet?
Google Analytics is een onmisbare tool als je bij wilt houden hoeveel verkeer jouw website genereert en waar deze bezoekers precies vandaan komen.
Er is geen ontkomen meer aan: het gebruik van mobiel neemt een steeds belangrijkere rol aan in onze dagelijkse samenleving.
LinkedIn is een krachtig platform om in te zetten voor zakelijke doeleinden. Zeker voor B2B-bedrijven.
Google Mijn Bedrijf is een gratis dienst van Google waarbij je je bedrijf zichtbaar kan maken door een bedrijfsvermelding aan te maken.
LinkedIn groeit hard in Nederland. Inmiddels maken zo’n 7 miljoen Nederlanders gebruik van LinkedIn. De manier waarop mensen LinkedIn gebruiken, verschilt behoorlijk…
Inzicht in het salesproces en alle verkoopkansen zijn van groot belang voor ieder bedrijf. Hoe zorg je ervoor dat je hier inzicht in blijft houden?
E-mail is nog steeds een veel gebruikt communicatiemiddel. Daardoor wordt e-mail marketing ook een steeds belangrijker medium.
Een sterk employer brand, ook wel werkgeversmerk, is cruciaal voor het vinden van personeel. Benieuwd hoe je een werkgeversmerk creëert?
Wees gerust, we sturen je 1 keer per maand een mail bomvol marketingtips.