Verhoog je naamsbekendheid en conversies via social media

Waar gaat de training over?
De training ‘het opzetten en bijhouden van Facebook & Instagram’ is gericht op  de meest populaire sociale mediakanalen ter wereld. Facebook & Instagram worden ook in Nederland door miljoenen mensen gebruikt voor het delen van foto’s en video’s. Hierdoor vinden ook steeds meer bedrijven hun weg naar deze platformen en worden er steeds meer functionaliteiten voor bedrijven aangeboden. Daarnaast zijn deze kanalen niet meer afzonderlijk van elkaar te gebruiken. Facebook & Instagram bieden dus eindeloze voordelen, maar hoe zet je deze platformen effectief in voor jouw bedrijf?

Wat gaan we doen?
In deze social media marketing training laten we zien hoe Facebook & Instagram effectief kunnen zijn voor jouw bedrijf. Wat zijn de trends en ontwikkelingen binnen deze platformen. Heb je een webshop? Dan leren we je ook hoe je je producten promoot en zelfs verkoopt via deze kanalen. We laten je zien hoe je deze kanalen opzet volgens de customer journey van jouw doelgroep, en leren je werken met het advertentieplatform. Samen zorgen we ervoor dat je aan de slag kunt met een sterk marketingplan voor social media.

Wat is de planning?

We plannen een dagdeel in waarop jij en je geïnteresseerde collega’s de training Facebook & Instagram kunnen volgen. Graag geven we de training bij jullie op kantoor, zodat we de sfeer goed meekrijgen. Op de geplande dag komen er één of twee marketeers van MarketingKarwei de training geven. Deze zal voor een deel uiteraard theoretisch zijn, maar wij vinden het belangrijk om voornamelijk interactief en praktijkgericht te trainen.

Wat vinden onze klanten?

“Verhalen vertellen, complexe materie verwoorden & verbeelden, content maken – dat konden we al. Maar hoe kun je social advertising nog harder voor je laten werken om het verhaal zo sterk mogelijk naar buiten te brengen? Dat wisten Lisa en Kim van MarketingKarwei ons op heldere wijze uit te leggen. In hun workshop werd onze kennis opgefrist met de basics: hoe richt je een advertentieaccount goed in en hoe plaats je een pixel? Maar we kregen vooral ook de waarde van de klantreis uitgelegd, in heldere taal en met goede voorbeelden. Niet alles in één ultieme post willen stoppen, maar je verhaal helder en sprekend inrichten per fase. Op zo’n manier dat de boodschap altijd raak is; sterke content die op het perfecte moment de juiste mensen bereikt. “

– Ravestein & Zwart